Wednesday 1 October 2014

TIPS CANTIK DARI CHERY...MAMAFAIZ

Dah lama sebenarnya guna produk shaklee ni. Vitamin untuk tambah berat lah...untuk cantiklah...untuk sihatlah. tapi sebelum ni tak pernah terfikir untuk pelbagaikan kegunaannya. Hasil blogwalking di blog2 distributor shaklee...rupa2nya byk yg boleh kita buat dengan produk2 shaklee ni....

Ihsan dari blog mamafaiz  - Kalau tanya saya, dalam banyak2 produk Shaklee, yang mana satu saya suka untuk dijadikan masker. Berat soalan ni..hihi. sebab banyak yang saya dah cuba dan semua saya suka. So far saya dah cuba
  1. masker ESP+ Plain yogurt+ Collagen Powder
  2. masker Vitamin E
  3. masker Vit C
  4. dan banyak lagi saya pernah tulis sebelum ni jenis2 masker semulajadi dari produk shaklee dan kelebihan setiap satu tu..Klik link entry ini 'masker semulajadi - kulit bebas jerawat, awet muda'
Tapi baru2 ni, saya cuba combinekan Vivix (2-3titik), Collagen Powder (1/4 dari satu sachet tu), dan satu biji kapsul Vitamin E (picitkan)..Gaul semua dengan toner nutriwhite atau tiada toner just 2-3 titik air biasa.  Sapu ke seluruh muka, Biarkan beberapa jam,lagi lama lagi best. Baringla sambil layan movie ke. Tapi jangan tengok movie sedih karang tak pasal2 menangis habis rosak masker  kat muka tu..hihi. Lepas tu bilas.. Seriously best giler.. Sebab saya tak pernah combinekan tiga2 ni,.Biasa dua bahan tu sahaja atau satu bahan sahaja. Tapi ketiga2 ni best je rasa. Bukan setakat lembut tapi kecut jerawat,dan pori2 mengecil. 

Pendek kata kalau korang amalkan 2-3x seminggu, kesannya memang sangatlah best. Tak percaya cubalah. wajib ketiga2 bahan ni tau. Salah satu miss, tak sama impaknya. Cuba ye. Dahlah bahan2nya semulajadi, bebas kimia, lepas tu harga pun mampu milik. Saya kira-kira,kalau untuk sekali masker, spend dalam rm8- RM10  sahaja kalau guna ketiga2 bahan tu. Haa murah la banding dengan masker kat luar tu. Dahla collagen Shaklee tengah promosi bulan ni. Saya pun borong setahun punya stok untuk diri sendiri
Okey selamat bercantik cantik dengan masker semulajadi ni


JOM CUBA

No comments:

Post a Comment